Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Poszukujemy pracownika ds. marketingu

Utworzono dnia 10.02.2018

Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Żorach ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy specjalista ds. marketingu i projektów.

Wymagania związane ze stanowiskiem:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość przepisów z zakresu prawa prasowego i autorskiego,
  • znajomość zagadnień z zakresu public relations,
  • sprawność w obsłudze komputera, dobra znajomość programów systemowych i użytkowych,
  • umiejętność redagowania tekstów,
  • złożenie wraz z dokumentami aplikacyjnymi opracowania koncepcji działań promocyjnych, reklamowych i public relations dla Biblioteki – do 4 stron formatu A4.

Wymagania dodatkowe:

  • kreatywność,
  • skuteczne posługiwanie się nowoczesnymi narzędziami marketingowymi,
  • znajomość środowiska social media,
  • umiejętność wyszukiwania i pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania,
  • samodzielność, jak również umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętności analityczne,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz znajomość programów graficznych,
  • posiadanie prawa jazdy,
  • chęć podnoszenia kwalifikacji.

Zakres wykonywanych zadań:

  • Opracowywanie założeń strategii i planów działań promocyjnych, reklamowych i public relations dla Biblioteki.
  • Podejmowanie skutecznych i innowacyjnych działań popularyzujących czytelnictwo oraz propagujących książkę i Bibliotekę, jej zbiory oraz zakres i rodzaj świadczonych usług.
  • Przygotowywanie, redagowanie i dystrybucja materiałów reklamowych.
  • Prowadzenie nowoczesnej strony internetowej Biblioteki oraz wybranych portali społecznościowych.
  • Przygotowywanie informacji do prasy lokalnej i regionalnej, radia i telewizji oraz portali internetowych.
  • Organizowanie i współorganizowanie różnorodnych wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych: konkursów czytelniczych i literackich, wystaw, spotkań autorskich, kiermaszy, warsztatów itp.
  • Wyszukiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania projektów kulturalnych i edukacyjnych, sporządzanie wniosków aplikacyjnych, monitorowanie realizacji zadań oraz rozliczanie projektów i sprawozdawczość.
  • Współpraca i budowanie dobrych relacji z innymi organizatorami życia kulturalnego, oświatowego i społecznego, sponsorami i biznesem.
  • Współpraca w sprawach marketingowych ze wszystkimi placówkami Biblioteki, redagowanie i zamieszczanie aktualnych informacji o działaniach prowadzonych przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Żorach.
  • Cykliczne badania zadowolenia klientów oraz skuteczności promocji, w tym przygotowanie narzędzi badawczych, analiza i interpretacja wyników.

Należy złożyć następujące dokumenty aplikacyjne:

  • list motywacyjny,
  • życiorys – curriculum vitae,
  • opracowanie koncepcji działań promocyjnych, reklamowych i public relations dla Biblioteki – do 4 stron formatu A4,
  • do aplikacji można dołączyć posiadane referencje.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie lub wysłać mailem na adres kadry@mbpzory.pl lub na adres siedziby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Żorach, os. Pawlikowskiego PU-13, telefon 32 43 44 584 wew. 20 do dnia 15.03.2018r. (decyduje data stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Na dokumentach należy zawrzeć klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Październik 2018
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4